Tuesday, March 8, 2011

Makan-makan jer....

Salam semua....

Lama dah N3 ni tertunggak...bkan pe...aku bz sangat, sampai x dpt nak update. Anyway, citer pasal makan2 kat opis aku ni dah lama, cuma, tu lah yg aku ckpkan, X SEMPAT NAK UPDATE...Jgn marah yer..heheheh...

Ok lah, x payah dengar aku berceloteh pjg, jom kita layan pasal kes mkn2 kat opis aku. Aku ngan member2 opis la ni sbuk adakan pantry dlm opis...ala senang nak wat air, x yah pi CAFE kat dlm bgnan opis aku ni. Kira dah ada PETI AIS - nak wat air sejuk ka, simpan makanan ka... MICROWAVE - kalu nak panaskan lauk senang....ada la juga makanan ringan n air 3 in 1 - senang nak wat air, just bancuh n minum.

Ni lak korang layan la gambar masa opis aku wat makan2...Masing2 bawak makan tuk tengahari - POTLUCK.



Akak ni kalo mkn, heheheh x nampak oang kat tepi....




Nasi lemak, telur dadar, dlm periuk tu sambal tumis and apam dot2 (aku yang buat)



Ni lak kuih apam, ikan bilis, kacang goreng n agar2.


Ni lak Opor..Masakan orang Pahang...( nanti aku edit resepinye )

Setakat ni je la yer....daaaa....

No comments:

Post a Comment